en helt vanlig söndag i juni

storstädning på G...inte helt okej. Vi ska besikta lägenheten på tisdag så min kära mor o far har nu under helgen jobbat gärnet på att täcka och dölja alla "fel" som det finns. Dom har tillochmed köpt "fejkade-klistra-på-kaklet-i-köket-klistermärken-som-är-svarta" för att göra vår lägenhet extra attraktiv. Vad har då jag gjort? Ja du, cirka ingenting. Har plockat undan lite på mitt rum. Inte så mycket mer faktiskt. Jag har verkligen inte orkat bry mig om det hela. + så finns mina saker endast inne på mitt rum och inte någon annanstans i lägenheten ( för det har min mor sett till). 

Cykla dock till farmor idag och hämtade tre ramar hos henne. Jag skall nämligen göra fotokollage att hänga upp på väggen. Har gjort klart två tavlor än så länge. Den ena har bara bilder ifrån Paris och den andra har alltifrån nyår fram till min studentskiva. Mmmmyes. Awesome indeed! 

Ne nu ska jag cykla ner till statoil och köpa kvistar på burk. 

Tudeluuuuuu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0